Cause everyones watching and quick to start talking


Przestańmy udawać, że jest idealnie. Życie rzuca nam po nogi kłody raz po raz. Upadające kawałki drewna celują drzazgami w serce. Łzami zmazany róż z policzków.A w głowie wirują obrazy niczym w kalejdoskopie. Ukłucie. Cholerna drzazga obezwładnia. Cukier nie pomaga na fizyczny ból. Słabo. Duszno. Brak tchu. Miłość też zawodzi, nawet jeśli na zawsze, najmocniej, najbardziej. Chodź, przestaniemy udawać, że wciąż jest tak, jak na początku. Nie jesteśmy przecież nieskazitelni, daleko nam do perfekcyjności. Przestańmy stwarzać pozory, grać role i wciąż pozować. Bądźmy wolni, niezależni. Nie żyjmy pod presją.



5 komentarzy:

  1. Nic i nikt nie jest idealne, ale.. to chyba jest na swój sposób piękne? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to "cukier nie pomaga na fizyczny ból"?!
    Całe życie w kłamstwie...

    Nikt nie jest idealny, przecież wiadomo... i w tym problem, bo często nieświadomie wymagamy od innych perfekcyjności, bycia tym "idealnym" kimś. Czasami trzeba się ogarnąć i strzelić sobie porządnie w pysk. Zaakceptować niedoskonałość swoją i czyjąś.
    I tak dalej i tak dalej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zaproszenie do drugiego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie udawałam. Starałam się być ślepa na swoje błędy. Chciałam nie widzieć jak wszystko powoli ciągnie ku zagładzie. Zatopiłam się w żalu, ogłuszyły mnie niespełnione obietnice. Teraz stoję na środku pustyni i każdy krok wydaje się być błędem.

    OdpowiedzUsuń